شما با زندگی سالم در طول زمان صاحب پوستی مرطوب و صورتی درخشنده خواهید شد، اما اگر شما هم مثل خیلی از ما روزهایی در زندگی تان دارید که می خواهید به پوستتان اهمیت بدهید ما به شما راهکارهایی برای براق شدن پوست تان پیشنهاد می کنیم.

– استفاده منظم از لایه بردار
نور روی یک سطح صاف بهتر منعکس می شود، بنابراین اولین راه برای داشتن پوستی براق این است که از شر سلول های مرده ی پوست خود خلاص شوید. مخصوصاً در فصل تابستان که گرد و خاک و دوده باعث می شوند پوست مرده ی شما چسبندگی بیشتری پیدا کند. شما می توانید از یک لایه بردار دست ساز نیز برای جلا دادن به پوست خود استفاده کنید. یا می توانید از لایه بردارهای معمول پوست که در بازار هستند استفاده کنید. استفاده از لایه بردارها تقریباً هفته ای یکبار کافیست. بعد از استفاده از لایه بردارها با چند قطره روغن مخصوص پوست درخشندگی پوست صورت خود را بالا ببرید.
– از رنگدانه های کمتری استفاده کنید
لکه های تیره باعث می شوند پوست شما کثیف به نظر بیاید. خبر خوب این است که بر اساس تحقیقات دکتر چیو استفاده ی مداوم از سرم ویتامین C می تواند لکه های مزاحم صورت شما را محو نماید.

– دائماً پوست خود را مرطوب نمایید
زمانیکه شما از لایه بردارها استفاده می نمایید باید سلولهای زیرین پوست خود را به خوبی مرطوب نمایید. استفاده از هیالورونیک اسید ها بهترین آبرسان برای تازه و مرطوب شدن پوست شماست.

– ظاهرسازی کنید
اگر به نتیجه ی فوری احتیاج دارید، از پودرهای براق کننده استفاده کنید. “تروی سورات” ،متخصص آرایش، می گوید استفاده از این پودرها بهترین است زیرا به راحتی ترکیب می شوند. از یک برس نرم و کرکی برای های لایت کردن روی گونه هایتان، استخوان بینی و بالای لبتان استفاده کنید. از براق کردن پیشانی و جای جوش و برآمدگی های دیگر صورت خود اجتناب کنید.

 

منبع: Oprah
تمام مطالب این وبسایت متعلق به موسسه تشریفات ژانپیر می باشد، لطفاً قانون کپی را رعایت فرمایید

FOR YOU

تشریفات عروسی وبلاگ

۲۴ ایده ولنتاین برای عروسی

ولنتاین یکی از رمانتیک‌ترین و عالی‌ترین روزهای سال برای برگزاری جشن عروسی است. با گرفتن [...]

تشریفات عروسی وبلاگ

چه کارهایی را نباید از مدیر تشریفات انتظار داشت

  بهترین تشریفات مجالس چه وظایفی دارد و قبل از اینکه به یک موسسه تشریفات [...]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *