با وجود اینکه عینک در سال های اخیر خیلی طرفدار پیدا کرده، اما هنوز هم موقعی که می خواهید در یک مهمانی از عینک استفاده کنید این مسئله آرایش شما را سخت می کند. ما در این مطلب هشت اشتباه آرایشی برای کسانی که عینک می زنند را آورده ایم:

۱- داشتن سایه ی تیره
سایه های رنگ تیره ی خود را برای زمانی که از لنز استفاده می کنید نگه دارید چون داشتن سایه ی تیره زیر شیشه ی عینک باعث می شود چشمان شما بیش از حد تیره به نظر برسد. به جای آن از یک سایه ی ملایم با های لایت های روشن استفاده کنید.

۲- کشیدن خط چشمی هم رنگ با فریم عینک تان
اگر خط چشم شما همرنگ فریم عینک تان باشد چشمان شما پشت عینک گم خواهند شد. تا جایی که می توانید از خط چشمی کم رنگ تر از فریم عینک خود استفاده کنید( البته اگر فریم عینک شما بی رنگ یا کرم رنگ نیست). مثلاً اگر فریم شما مشکی است از خط چشم طوسی، قهوه ای، یا آبی استفاده کنید. و همینطور اگر فریم عینک شما قهوه ای است از خط چشم برنز استفاده کنید و با کمک گوش پاک کن آن را پشت چشم خود کمرنگ کنید.

۳- فر نکردن مژه ها
مطمئن شوید که چشمان شما به اندازه ی کافی باز هستند. قبل از استفاده از ریمل حتماً از فرمژه استفاده کنید و تا جایی که می توانید با کمک آرایش چشمان خود را باز نشان دهید.

۴- استفاده از ریمل روی مژه های پایینی
در حالت عادی استفاده ی درست از ریمل روی مژه های پایین چشم احتیاج به مهارت زیادی دارد. بنابراین شما وقتی از عینک استفاده می کنید این مرحله را فاکتور بگیرید. سایه ای که قسمت پایینی فریم عینک شما روی صورتتان می اندازد ممکن است صورت شما را خسته نشان بدهد. بنابراین شما با ریمل آن را تشدید نکنید.

۵- فراموش کردن آرایش پوست
درست است که وقتی از عینک استفاده می کنید کانون توجه صورت شما چشمانتان می شود ولی این دلیل نمی شود که شما از آرایش پوست خود غافل شوید. پوست خود را با کانسیلر و کرم صاف و یکدست کنید و بگذارید چشمان شما بدون مزاحمت یک لکه ی قرمز کانون توجه باشند.

۶- استفاده از هر چیزی به جز کانسیلر زرد رنگ
هنگامی که شما از عینک استفاده می کنید حلقه های زیر چشم شما بیشتر از هر زمان دیگری خستگی ها را آشکار می کنند. بنابراین الان زمان آن نیست که از کانسیلر اشتباه استفاده کنید. انتخاب یک کانسیلر با توناژ زرد می تواند هرگونه رنگ پریدگی تیره یا قرمز را خنثی کند.

۷- میکس کردن باریک با پهن
اگر فریم عینک شما باریک است از خط چشم باریک استفاده کنید و اگر فریم عینک شما پهن است از خط چشم پهن استفاده کنید. هیچگاه برخلاف این عمل نکنید چون باعث اغراق در چشم شما به بدترین حالت می شود.

۸- فراموش کردن ابرو
بعضی اوقات ما ابروها را به دلیل اینکه پشت فریم عینک قرار می گیرند فراموش می کنیم. این اشتباه است. یادتان باشد که ابروهایتان را شانه بزنید و حتماً زیر آنها را تمیز نمایید. حتی اگر کمی جسارت دارید با استفاده از مقدار کمی ژل ابرو روی آنها تأکید دوچندان بنمایید.

 

منبع: stylecaster
تمام مطالب این وبسایت متعلق به موسسه تشریفات مجالس ژانپیر می باشد، از اینکه قانون کپی را رعایت می کنید از شما سپاسگزاریم.

FOR YOU

تشریفات عروسی وبلاگ

نکاتی برای داشتن یک مراسم عروسی عالی که اکثرا نمی‌دانند

مسلماً لازم نیست شما همه ی این ایده ها را در مراسم عروسی تان پیاده [...]

اکسسوری عروس وبلاگ

چگونه با کفش پاشنه بلند راحت تر راه برویم؟

آیا برای پوشیدن کفش عروسیتان آماده هستید یا این قضیه برای شما مانند یک کابوس [...]

باغ عروسی وبلاگ

انتخاب باغ عروسی در فصل بهار

روز عروسی یکی از مهمترین روزهای زندگی هر فردی است و مدیریت آن اهمیت بسیاری [...]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *