با وجود اینکه در حال حاضر مدل های درخشان و فوق العاده ای از جواهرات در بازار هستند، اما مدل های کلاسیک هیچ وقت از مد نمی افتند. اینجا ما ۱۰ قطعه جواهری که هر خانمی باید داشته باشد را برایتان آورده ایم .

۱-  گوشواره گل میخی الماس

یک قطعه ساده و ظریف. این گوشواره های درخشان و فوق العاده زیبا می توانند با هر لباسی ست بشوند و زیبایی فوق العاده ای به شما بدهند

۲- گردنبند مروارید

هیچ چیزی مانند یک گردنبند مروارید به شما زیبایی و لوکس بودن نمی بخشد. یک رشته مروارید بدون توجه به اینکه چه لباسی به تن کرده اید به شما یک جلوه ی پیچیده خواهد داد.

۳- گوشواره حلقه ای طلایی

کوچک یا بزرگ، پیچ خورده یا ساده، درخشان یا مات. از هر نوعی که باشد جلوه زیبایی به شما خواهد داد. چه در رنگ های طلایی، رزگلد یا طلای سفید.

 ۴- گوشواره نقره ای تمام عیار

دنبال یک جایگزین خوب برای طلا هستید؟ یک گوشواره نقره ای برای هر نوع لباس شما یک انتخاب ساده و شیک است.

 ۵- گردنبند طلا

یک زنجیر ، گردنبند یا آویز طلا یک اکسسوری خوب برای هر نوع لباس، تاپ یا پیراهنی است. این یک تکه طلای خوب و شیک برای استفاده ی هر روزه است.

۶- گردنبند نقره ای درخشان

قطعه ای که باید در هر کلکسیون جواهراتی باشد. یک گردنبند نقره ای درخشان. درست مانند یک گردنبند طلا ، گردنبند نقره ای هم می تواند زیبایی و درخشندگی زیادی به شما بدهد.

۷- گردنبند قاب آویز

عکس کسانیکه خیلی دوستشان دارید را درست نزدیک به قلبتان نگه دارید. این نوع گردنبند مکمل خوبی برای لباس های جین و تی شرت محسوب می شود. همچنین می تواند برای پوشش مدرن نیز تضاد خوبی باشد.

 ۸- دستبند

دستبند یا النگو یا مچ بند. دنبال یک دستبند ظریف و شیک و زیبا باشید که بتوانید به تنهایی یا با دستبند یا النگوهای دیگر استفاده کنید. همینطور دستبند های چرمی یا گوهرنشان که جزییات خیره کننده ای دارند بسیار زیبا هستند.

از حلقه های ساده گرفته تا نگین دار، با یک جواهر درخشان می تواند نگاه هر کسی را به خود جلب کند. برای مهمانی های بعدازظهر با حلقه های ساده حضور پیدا کنید.

۱۰- ساعت مچی

ساعت مچی کوچک با صفحه براق یا ساعت با استایل مردانه با یک دستبند سرامیکی یا استیل ضدزنگ یا یک دستبند پارچه ای یا چرمی زیبا خواهد شد.


تمام مطالب این وبلاگ متعلق به موسسه تشریفات مجالس ژانپیر می باشد. از اینکه حق کپی را رعایت می کنید از شما متشکریم.

 

FOR YOU

تشریفات عروسی وبلاگ

۳۰ نکته کلیدی از طرف بهترین موسسات تشریفات مجالس در دنیا

از ترفندهای انتخاب بهترین محل برگزاری عروسی تا رازهای پشت پرده مدیریت بودجه مراسم عروسی [...]

آرایش و مدل مو وبلاگ

کارهایی که هر عروس باید شب عروسی قبل از خوابیدن انجام بدهد

کارهایی که هر عروس باید شب عروسی قبل از خوابیدن انجام بدهد مراسم عروسی شما [...]

شام عروسی کترینگ وبلاگ

غذای عروسی

عروسی در فرهنگ ایرانی بسیار حائز اهمیت است، به طور کلی، خانواده ها برای این [...]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *