اگر تصمیم گرفته اید مراسم عروسی تان را در فضای باز برگزار کنید به شما تبریک می گویم. به نظر ما هم این میتونه قشنگ ترین و رمانتیک ترین انتخاب باشه. البته برگزاری مراسم در فضای باز به مراتب سخت تر از داخل سالن است. اگر نکات زیر را در نظر بگیرید در روز عروسی تان با مشکلی مواجه نخواهید شد.

همچنین اگر به دنبال باغ عروسی با فضای باز برای برگزاری مراسم تان را دارید می توانید با کارشناسان ما در مجموعه تشریفات مجالس ژانپیر در ارتباط باشید.


READ MORE
مراسم عروسی را در چه فصلی برگزار کنیم؟ (اینجا بخوانید)


۱- از راحتی مهمان هایتان اطمینان حاصل کنید.

در رابطه با اینکه روز مراسمتان هوا چگونه خواهد بود فکر کنید و به مهمانانتان رسیدگی کنید. اگر تابستان است و هوا گرم است حتماً نوشیدنی خنک به همراه یخ برای آنها تدارک ببینید. اگر هوا بی اندازه گرم است حتماً از وسایل خنک کننده به تعداد کافی در محل استفاده کنید. از ژنراتور برق برای مواقع اضطراری غافل نشوید (این نکته خیلی مهم است). سعی کنید از سایه بان های طبیعی در محل استفاده کنید. اگر هوا خیلی سرد است حتماً از مهمانان بخواهید لباس گرم به همراه داشته باشند و حتماً به تعداد کافی از وسایل گرمایشی در محیط استفاده کنید.

۲- یک برنامه ی جایگزین داشته باشید.

اگر باران گرفت چه می کنید؟ یک مراسم ایده آل در محلی برگزار می شود که علاوه بر فضای باز، فضای سرپوشیده هم داشته باشد تا بتوانید در مواقع اضطراری کل مهمانان را به داخل دعوت کنید.

۳- بادهای ناگهانی را نیز در نظر داشته باشید.

بعضی سازه ها ممکن است در اثر وزش باد تخریب شوند. باید به این نکات نیز توجه داشته باشید. در انتخاب لباس دقت کنید و حتماً به آرایشگر خود گوشزد کنید که مراسم شما در فضای باز برگزار خواهد شد تا در هنگام آرایش موی شما دقت لازم را به خرج دهد.

۴- مطمئن شوید که همه صدای شما را می شنوند.

شما احتمالاً وقتی دارید مراسم رویایی تان را در ذهنتان تجسم می کنید به صدای باد یا خنده و بازی کودکان در اطراف خود فکر نمی کنید. برای اینکه هنگام مراسم عقد همه صدای شما را بشنوند به یک سیستم صوتی هم فکر کنید تا مراسم برای مهمانان حوصله سر بر نباشد.

۵- به حشره های مزاحم هم فکر کنید.

اگر نمی خواهید در تمام طول مراسم دست مهمانان شما در هوا باشد در حالیکه پشه و مگس می پرانند پس حتماً از شمع ها یا اسپری های دورکننده ی حشرات استفاده کنید.

۶- چیدمان را مناسب فضای باز انجام دهید.

دکور مراسم خود را طوری طراحی کنید تا در تمام طول مراسم و هنگامیکه مراسم عقد برپا می شود آفتاب در صورت مهمانان نباشد بلکه ترجیحاً مهمانان پشت به آفتاب باشند.

۷- مهمانان خود را رها نکنید.

از نوشیدنی ها خنک مثل لیموناد، نعنا، یخ، دمنوش های گیاهی خنک و کوکتل میوه در تمام مدت مراسم استفاده کنید و مطمئن شوید که مقدار کافی آب نوشیدنی خنک تهیه کرده اید.

 

منبع مطلب: about wedding
تمام مطالب این وبسایت متعلق به موسسه تشریفات ژانپیر می باشد، از اینکه قانون کپی را رعایت می کنید از شما سپاسگزاریم.

FOR YOU

عکس و فیلم عروسی وبلاگ

انواع استایل عکاسی عروسی

۶ استایل عکاسی عروسی که باید بشناسید هر زوجی ترجیحات متفاوتی در دکوراسیون یا سبک [...]

عکس و فیلم عروسی وبلاگ

عکس های ضروری روز عروسی

یک لیستی از عکس های ضروری روز عروسی که می خواهید از مراسمتون داشته باشید [...]

آرایش و مدل مو وبلاگ

کارهایی که هر عروس باید شب عروسی قبل از خوابیدن انجام بدهد

کارهایی که هر عروس باید شب عروسی قبل از خوابیدن انجام بدهد مراسم عروسی شما [...]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *