ما اینجا ۱۰ دلیل برای لزوم داشتن یک مدیر تشریفات عروسی آورده ایم، اگر شما هم فکر می کنید داشتن مدیر تشریفات یک امتیازی است که فقط افراد پولدار از عهده استطاعت مالی آن بر می آیند از شما دعوت می کنیم متن زیر را با حوصله و دقت بخوانید:

دلیل #۱ . شما شایسته بهترین ها در بزرگ ترین روز زندگی تان هستید.

برای اینکه بتوانید همه چیز را در روز عروسی تان به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی کنید به زمان و انرژی زیادی احتیاج دارید. یک مدیر تشریفات صدها بار این کار را انجام داده است و همانطور که می دانید تجربه و تمرین همیشه بهترین ها را می سازد. آنها می دانند که بهترین ها و درست ترین ها را با بهترین قیمتها دقیقا کجا پیدا کنند. چه کاری را انجام دهند و چه کاری اشتباه است. و اینکه هر کدام از جزئیات مراسم شما را به بهترین شکل ممکن فراهم نمایند.

دلیل #۲ . شما نمی دانید برای چه چیزی و کجا بودجه در نظر بگیرید.

مطمئنا مسایل مالی یکی از مهم ترین و سخت ترین قسمت برگزاری مراسم عروسی شماست. به چه کسی ، چقدر، چه وقت باید پول بدهید و چگونه می توانید مطمئن باشید که بابت آن خدمات هزینه ی زیادی پرداخت نکرده باشید؟ اینجاست که لزوم داشتن یک مدیر تشریفات خوب حس می شود. یک مدیر تشریفات دقیقا مانند یک مشاور مالی که در زمینه برگزاری مراسم عروسی تخصص دارد به شما کمک می کند تا به بهترین و به صرفه ترین شکل ممکن بودجه خود را اختصاص دهید.  آنها دقیقا می دانند که هر چیزی چه قیمتی دارد و چه درصدی از بودجه خود را باید صرف چه چیزی بکنید، و چه زمانی باید برای چه سرویس و خدماتی پول بدهید تا از آن مطمئن باشید.

دلیل #۳ . تجربه ی برنامه ریزی مراسم عروسی شما باید یک پروسه ی لذت بخش باشد، نه پر از استرس.

چه مدت زمان نامزدی شما طولانی یا کوتاه باشد، شما باید از هر لحظه ی آن در کنار همسر رویای تان لذت ببرید. مسلما دوست ندارید تبدیل به یک آدم عصبی بشوید که نمی تواند شب ها بخوابد، نمی تواند غذا بخورد و با استرس اینکه چقدر کار انجام نشده دارد نمی تواند کارش را به درستی انجام دهد. تا زمانیکه این مسئولیت به ما واگذار شده است ، ما بعنوان برگزار کننده مجالس با استفاده از تجربه ای که داریم می توانید همه ی هماهنگی ها را انجام دهیم و تمام کاری که شما باید انجام بدهید این است که از خودتان مراقبت کنید و از دوران نامزدی تان لذت ببرید نه اینکه نگران جزئیات برگزاری مراسم عروسی تان باشید.

دلیل #۴ . دیگر لزومی ندارد که ساعت ها صرف پیدا کردن تأمین کننده های مختلف باشید و دنبال این باشید که ببینید کدامیک مطمئن و قابل اعتماد هستند.

دلهره آور است اگر بدانید چه تعداد تأمین کننده وجود دارند و چه تعدادی از آدم ها با تخصص ها و شغل های مختلف با هم همکاری می کنند تا یک مراسم عروسی موفق برگزار گردد. دانستن اینکه کدام یک از این تأمین کننده ها قابل اعتماد هستند و اینکه کدامیک مناسب هدف شما هستند یکی از سخت ترین مراحل کار مراسم عروسی شماست. اینجاست که لزوم داشتن یک مدیر تشریفات خوب بیشتر از همیشه پررنگ خواهد شد، زمانیکه یک موسسه تشریفات مجالس خوب پیدا کنید دیگر بقیه کارها آسان می شود. آنها می توانند تأمین کننده های قابل اعتمادی که با آنها کار می کنند را معرفی کنند و با بهترین قیمت با آنها کنار بیایند و بهترین نتیجه را از کار آنها بگیرند. حتی اگر ما بخواهیم با یک تأمین کننده ی جدید کار کنیم، می دانیم که چگونه بهترین آنها را که برای بودجه و استایل کار شما مناسب تر هست را انتخاب کنیم.

دلیل #۵ . دیگر نیازی نیست که شما نگران فراموش کردن موردی یا پرداخت برای چیزی باشید.

چک لیست کارهای مراسم عروسی می تواند بسیار طولانی باشد. بنابراین جای تعجب نیست اگر شما نگران فراموش کردن چیزی باشید. خوشبختانه مدیر تشریفات شما درست مانند کف دست خود می داند که چه کاری باید انجام شود!  او تمام کارهای مراسم شما را با دنبال می کند و اگر نیازی باشد به شما هم یادآوری می کند که چه کاری باید انجام دهید. هیچ کاری فراموش نخواهد شد و خطر اینکه دراثر برنامه ریزی ضعیف کاری انجام نشود وجود نخواهد داشت.


Read more:

چه کارهایی را نباید از مدیر تشریفات خود انتظار داشت؟



دلیل #۶ . شما هر دو کار می کنید و نمی خواهید که برنامه ریزی برای عروسی کل وقت تان را بگیرد
.

برنامه ریزی برای مراسم عروسی زمان زیادی از شما می گیرد، حتی بیشتر اگر بخواهید همه کارهایتان را به تنهایی انجام دهید. داشتن یک مدیر تشریفات مانند یک دستیار شخصی است که تمام مسئولیتش انجام تمام امور مربوط به عروسی شماست.

دلیل #۷ . شما یک هماهنگ کننده خوب برای محل برگزاری مراسم تان دارید اما آنها به جزییات مراسم شما توجه نمی کنند.

شما یک هماهنگ کننده خوب برای محل برگزاری مراسم عروسی خود پیدا کردید اما او تنها در زمینه کاری خود یعنی محل برگزاری مراسم شما تخصص دارد. اما یک مدیر تشریفات تخصص اجرای تمام جزییات مراسم عروسی شما را دارد. می داند که بودجه خود را باید چگونه مدیریت کنید، بر سر اختلافات با خانواده تان وساطت می کند، می داند در فصل عروسی شما چه گل هایی هستند، با تأمین کننده های دیگر شما را ارتباط می دهد، قیمت ها را بالا پایین می کند ، و هر چیزی که شما فکرش را می کنید.

دلیل #۸ . شما برای اینکه دیدگاه های خود را به واقعیت تبدیل کنید احتیاج به کمک دارید.

مهم نیست اگر ندانید دقیقا چه چیزی می خواهید، آیا ایده های مبهمی دارید، یا اصلا هیچ ایده ای ندارید، یک مدیر تشریفات می تواند به شما کمک کند تا دیدگاه و استایل خود را پیدا کنید. او از آخرین متدها باخبر است و هر روز از عروس ها، تأمین کننده ها و صنعت خودشان الهام می گیرد.

دلیل #۹ . شما تلاش می کنید تا نیازهای خانواده و دوستانتان را برآورده نمایید.

آیا خانواده شما ایده های مختلفی در مورد اینکه مراسم عروسی شما باید چه شکلی باشد دارند؟ اکثر عروس ها باید باایده های مختلف خانواده و یا دوستانشان در مورد چگونگی برگزاری مراسم عروسی شان کنار بیایند و راضی نگه داشتن همه کار دشواری است. در مورد استرس دیگر نگویم. یک مدیر تشریفات می داند چگونه با توقعات خانواده ی شما کنار بیاید، گزینه های موجود را نشان دهد و به شما توصیه های کارشناسانه بدهد تا بتوانید با آگاهی تصمیم بگیرید.

دلیل #۱۰ . شما باید مراسم عروسی خود را در جایی بغیر از محل زندگی تان برنامه ریزی کنید.

برنامه ریزی محل برگزاری مراسم عروسی متخصص خود را می طلبد. هماهنگی بین تأمین کننده هایی که تا به حال هیچ کدامشان را ندیده اید در محلی که تا به حال نبوده اید شخص خاص خودش را می خواهد . یک مدیر تشریفات با تجربه ای که در برگزاری مراسم عروسی دارد همیشه یکی دو تا فوت و فن در آستینش دارد تا بتواند کارش را به بهترین نحوی که شما می خواهید انجام دهد.

 

منبع: Wedding Club
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به موسسه وبسایت ژانپیر می باشد. از اینکه حق کپی را رعایت می کنید از شما متشکریم.

FOR YOU

گیفت عروس وبلاگ

تاریخچه گیفت عروسی

تاریخچه گیفت عروسی که امروزه در عروسی ها خیلی رواج دارد چیست ؟از قرن ها [...]

اکسسوری عروس وبلاگ

چگونه با کفش پاشنه بلند راحت تر راه برویم؟

آیا برای پوشیدن کفش عروسیتان آماده هستید یا این قضیه برای شما مانند یک کابوس [...]

عکس و فیلم عروسی وبلاگ

عکس های ضروری روز عروسی

یک لیستی از عکس های ضروری روز عروسی که می خواهید از مراسمتون داشته باشید [...]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *