بهار، تابستان، پاییز یا زمستان؟

برگزاری مراسم عروسی بصورت طبیعی یک رویداد بسیار شخصی است. شما میخواهید هر گوشه از این روز بخصوص بازتاب یکی از ویژگی های رابطه تان و یا باشد و سلیقه و علایق شما را نشان دهد.
انتخاب درست فصلی که می خواهید عروسی تان در آن فصل برگزار شود یکی از مهم ترین و اصلی ترین قدم هاست و به شما کمک می کند تا بتوانید بقیه انتخاب هایتان را هم انجام دهید، از منوی غذایی گرفته تا انتخاب رنگ تم غالب، موزیک و کارت های دعوت عروسی ، ….
ما در اینجا فقط به نکات مثبت و منفی هر یک از فصول برای برگزاری مراسم عروسی اشاره می کنیم. امیدواریم بتوانیم در انتخاب تان کمک کوچکی به شما کرده باشیم .

بهار

مراسم عروسی خود را در چه فصلی برگزار کنیم

نکات مثبت +
ازدواج یک شروع تازه است و فصل بهار نیز همیشه بعنوان استعاره از یک تغییر و شروع جدید یاد می شود. برگ های جدید درختان در حال رویش هستند و درختان شکوفه داده اند. هوا کم کم در حال گرم شدن است و از طرفی شادابی و طراوت خود را نیز داراست. موجود بودن میوه ها و سیزی های تازه برای انتخاب یک منوی غذایی تازه و فصلی بهترین است. انتخاب رنگ های ملایم به همراه دیزاین دسته گل های شاداب بهاری جلوه ی زیبایی به دسته گل و دکوراسیون شما می بخشد .
نکات منفی –
همه ی آن زیبایی وگل های شاداب یک بدی خیلی بزرگ برای خراب کردن مراسم شما دارند و آن هم “آلرژی” است. فصل بهار هم چنین فصل فارغ التحصیلی و امتحانات هم هست که اغلب مشکلاتی را برای مهمانان در برنامه ریزی برای آمدن به مراسم شما ایجاد می کند. علاوه بر آن هرچه به فصل تابستان نزدیک تر می شویم فرصت شما برای رزرو تاریخ برای مراسمتان کمتر خواهد شد چون تابستان فصل پرکاری برای مراسم عروسی است و اغلب باغ ها و موسسات تشریفات مجالس وخدمات عروسی وقتشان پر است.

تابستان

مراسم عروسی خود را در چه فصلی برگزار کنیم

نکات مثبت +
تابستان محبوب ترین فصل برای برگزاری مراسم عروسی است به چند دلیل: روزهای طولانی با بیشترین ساعت از روشنایی در طول روز، عکس های فصلی زیبا، گل های کافی و متنوع، کمترین تداخل بامدارس و امتحانات با بیشترین تعطیلی، بهترین موقع برای مراسم های فضای باز، بهترین زمان دعوت برای کسانیکه از راه دور مهمان دارند چرا که مهمانان می توانند برنامه مسافرتشان را نیز با این دعوت ادغام کنند. در انتخاب رنگ لباس ساقدوش ها ، دسته گل و کارت دعوت مهمانی نیز می توانید بی مهابا با رنگ ها بازی کنید.
نکات منفی –
درست است که روزها طولانی هستند ولی از طرفی بی نهایت گرم گرم و گرم هستند. گرم و شرجی بودن تابستان باعث می شود گل ها زودتر پژمرده شوند. آرایش صورت تان خراب شود، خامه های کیک تان آب شود، مهمان ها از عرق کردن کلافه شوند. هم چنین چون مراسم تان را در فضای باز برگزار می کنید اگر اقدامات پیشگیرانه را سختگیرانه انجام نداده باشید ممکن است مشکلات زیادی رخ دهند.
از طرف دیگر به دلیل high season بودن فصل تابستان شما در رقابت شدیدی جهت رزرو باغ و وقت از موسسات تشریفات مجالس و خدمات عروسی هستید.

پاییز

مراسم عروسی خود را در چه فصلی برگزار کنیم

نکات مثبت +
یک کلمه: برگ. پس زمینه ی عکاسی روز عروسی شما پر از برگ های رنگی و زیبا خواهد بود. دمای هوا نیز مثل بهار خنک است اما همچنان میشود روی مراسم در فضای باز حساب کرد (البته در روزهای اولیه فصل). در فصل پاییز می توان از دکوراسیون زمینی و استفاده از المان های طبیعی و بازی با رنگ های شاد و زیبا حساب کرد. حتی می توانید برای کارت دعوت عروسی تان از برگ های خشک شده هم استفاده کنید.
نکات منفی –
آب و هوا در فصل پاییز غیرقابل پیش بینی خواهد بود مواظب باران های بی موقع باشید. از طرفی در فصل پاییز مشکل مدارس و دانشگاه را هم دارید.

زمستان

مراسم عروسی خود را در چه فصلی برگزار کنیم

نکات مثبت +
بک گراند خاص و خاطره انگیز یک روز برفی برای عکاسی بی نظیر است. تم های سنتی با ترکیب رنگی قرمز ، مشکی و سفید برای زمستان شیک و زیبا هستند و بخصوص که شما تعطیلات کریسمس را در این فصل دارید و می توانید از درخت کریسمس و دیزاین های زیبای دیگر برای مراسم عروسی تان استفاده کنید. آتش بازی، میز شیرینی، شکلات و آب نبات ،… و خیلی دیزاین های خاص و شیک دیگر .
نکات منفی –
از مشکلات برگزاری مراسم عروسی در این فصل می توان به آب و هوای غیرقابل پیش بینی، ریزش برف و یخبندان، تأخیر در برنامه ها به علت برودت هوا و داخل سالنی بودن مراسم تان اشاره کرد.

 

با وجود همه ی این نکات مثبت و منفی برای هر فصل، این شما هستید که باید روز مراسم عروسی تان را از بین بازه ی انتخاب ۳۶۵ روزه ی سال انتخاب کنید. این که کدام فصل توصیف کننده خوبی برای شما و عشقتان هست. فصلی که عاشقش هستید را انتخاب کنید و همه ی توان و انرژی تان را برای برطرف کردن مشکلات احتمالی بگذارید. در پایان این شما هستید که باعشق زندگی تان ازدواج کرده اید و چه چیزی مهم تر از این می تواند باشد؟

 

منبع: musicboxinvites و weddingforward
تمام مطالب این وبسایت متعلق به موسسه تشریفات مجالس ژانپیر می باشد، از اینکه حق کپی را رعایت می کنید از شما سپاسگزاریم.

 

 

FOR YOU

موزیک عروسی وبلاگ

۱۰ آهنگ عالی برای رقص پدر و دختر در روز عروسی

تمام مطالب این وبلاگ متعلق به تشریفات مجالس ژانپیر می باشد، از اینکه حق کپی را رعایت [...]

تشریفات عروسی وبلاگ

چه کارهایی را نباید از مدیر تشریفات انتظار داشت

  بهترین تشریفات مجالس چه وظایفی دارد و قبل از اینکه به یک موسسه تشریفات [...]

عکس و فیلم عروسی وبلاگ

نکات مهم عکاسی و فیلمبرداری عروسی

آیا می خواهید یک عکاس حرفه ای شوید و عکس های بهتری از عروسی ها [...]

1 دیدگاه برای “مراسم عروسی را در چه فصلی برگزار کنیم

  1. اشتراک‌ها: تشریفات مجالس ژان پیر | برگزارکننده تشریفات مجالس و عروسی – تشریفات مجالس ژانپیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *