بایگانی دسته بندی: موزیک عروسی

۱۰ آهنگ مدرن برای رقص مراسم عروسی

۱۰ آهنگ برتر رقص عروسی مدرن

هدیه ویژه تشریفات ژانپیر به عروس دامادهای پاییز و زمستان

از پکیج رایگان فیلم و عکس عروسی تا ورودی ۱۰۰% رایگان باغ های عروسی در غرب و شرق تهران

در اینجا لیست دانلود ۱۰ آهنگ مدرن برای رقص مراسم عروسی را برایتان به همراه متن آنها آورده ایم. امیدواریم از گوش دادن به آن ها لذت ببرید و توانسته باشیم در انتخاب آهنگ برای رقص تانگو دو نفره مراسم عروسی تان به شما کمکی کرده باشیم. اگر به آهنگ های کلاسیک علاقه مند هستید ما اینجا برایتان ۵۰ آهنگ منتخب کلاسیک برای رقص دو نفره عروس و داماد را آورده ایم و اگر به تاپ ترین ها علاقه مندید این مطلب را از دست ندهید: محبوب ترین آهنگ های رقص دو نفره در سال ۲۰۱۷

۱- You And Me
What day is it? And in what month?
This clock never seemed so alive
I can’t keep up and I can’t back down
I’ve been losing so much time

‘Cause it’s you and me and all of the people with nothing to do, nothing to lose
And it’s you and me and all of the people
And I don’t know why I can’t keep my eyes off of you

All of the things that I want to say just aren’t coming out right
I’m tripping on words
You got my head spinning
I don’t know where to go from here

‘Cause it’s you and me and all of the people with nothing to do, nothing to prove
And it’s you and me and all of the people
And I don’t know why I can’t keep my eyes off of you

Something about you now
I can’t quite figure out
Everything she does is beautiful
Everything she does is right

‘Cause it’s you and me and all of the people with nothing to do, nothing to lose
And it’s you and me and all of the people
And I don’t know why I can’t keep my eyes off of you

And me and all of the people with nothing to do and nothing to prove
And it’s you and me and all of the people
And I don’t know why I can’t keep my eyes off of you

What day is it?
And in what month?
This clock never seemed so alive


۲- Marry You
It’s a beautiful night,
We’re looking for something dumb to do.
Hey baby,
I think I wanna marry you.

Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby,
I think I wanna marry you.

Well I know this little chapel on the boulevard we can go oh oh oh,
No one will know oh oh oh,
Oh, come on, girl.
Who cares if we’re trashed got a pocket full of cash we can blow oh oh oh,
Shots of patron,
And it’s on, girl.

Don’t say no, no, no, no-no;
Just say yeah, yeah, yeah, yeah-yeah;
And we’ll go, go, go, go-go.
If you’re ready, like I’m ready.

Cause it’s a beautiful night,
We’re looking for something dumb to do.
Hey baby,
I think I wanna marry you.

Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby,
I think I wanna marry you.

I’ll go get a ring let the choir bells sing like oooh,
So what you wanna do?
Let’s just run girl.

If we wake up and you wanna break up that’s cool.
No, I won’t blame you;
It was fun, girl.

Don’t say no, no, no, no-no;
Just say yeah, yeah, yeah, yeah-yeah;
And we’ll go, go, go, go-go.
If you’re ready, like I’m ready.

Cause it’s a beautiful night,
We’re looking for something dumb to do.
Hey baby,
I think I wanna marry you.

Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby,
I think I wanna marry you.

[x2:]
Just say I doooooo-ooo uhu,
Tell me right now baby,
Tell me right now baby, baby.

Oh, it’s a beautiful night,
We’re looking for something dumb to do.
Hey baby,
I think I wanna marry you.

Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby,
I think I wanna marry you.


۳- Everything
You’re a falling star, you’re the get away car.
You’re the line in the sand when I go too far.
You’re the swimming pool, on an August day.
And you’re the perfect thing to say.

And you play it coy but it’s kinda cute.
Ah, when you smile at me you know exactly what you do.
Baby don’t pretend that you don’t know it’s true.
’cause you can see it when I look at you.

[Chorus:]
And in this crazy life, and through these crazy times
It’s you, it’s you, you make me sing.
You’re every line, you’re every word, you’re everything.

You’re a carousel, you’re a wishing well,
And you light me up, when you ring my bell.
You’re a mystery, you’re from outer space,
You’re every minute of my everyday.

And I can’t believe, uh that I’m your man,
And I get to kiss you baby just because I can.
Whatever comes our way, ah we’ll see it through,
And you know that’s what our love can do.

[Chorus]

So, la, la, la, la, la, la, la
So, la, la, la, la, la, la, la

[Chorus:]
And in this crazy life, and through these crazy times
It’s you, it’s you, you make me sing.
You’re every line, you’re every word, you’re everything.
You’re every song, and I sing along.
‘Cause you’re my everything.
Yeah, yeah

So, la, la, la, la, la, la, la
So, la, la, la, la, la, la, la


۴-Come away with me

Come away with me in the night
Come away with me
And I will write you a song

Come away with me on a bus
Come away where they can’t tempt us
With their lies

I want to walk with you
On a cloudy day
In fields where the yellow grass grows knee-high
So won’t you try to come

Come away with me and we’ll kiss
On a mountaintop
Come away with me
And I’ll never stop loving you

And I want to wake up with the rain
Falling on a tin roof
While I’m safe there in your arms
So all I ask is for you
To come away with me in the night
Come away with me


۵- A Thousand Years

(Verse 1)
Heart beats fast
Colors and promises
How to be brave
How can I love when I’m afraid
To fall
But watching you stand alone
All of my doubt
Suddenly goes away somehow

One step closer

(Chorus)
I have died everyday
waiting for you
Darlin’ don’t be afraid
I have loved you for a
Thousand years
I’ll love you for a
Thousand more

(Verse 2)
Time stands still
beauty in all she is
I will be brave
I will not let anything
Take away
What’s standing in front of me
Every breath,
Every hour has come to this

One step closer

(Chorus)
I have died everyday
Waiting for you
Darlin’ don’t be afraid
I have loved you for a
Thousand years
I’ll love you for a
Thousand more

And all along I believed
I would find you
Time has brought
Your heart to me
I have loved you for a
Thousand years
I’ll love you for a
Thousand more

One step closer
One step closer

(Chorus)
I have died everyday
Waiting for you
Darlin’ don’t be afraid,
I have loved you for a
Thousand years
I’ll love you for a
Thousand more

And all along I believed
I would find you
Time has brought
Your heart to me
I have loved you for a
Thousand years
I’ll love you for a
Thousand more


۶-“Marry Me”

Forever can never be long enough for me
To feel like I’ve had long enough with you
Forget the world now, we won’t let them see
But there’s one thing left to do

Now that the weight has lifted
Love has surely shifted my way

Marry me
Today and every day
Marry me
If I ever get the nerve to say “Hello” in this cafe
Say you will
Mm-hmm
Say you will
Mm-hmm

Together can never be close enough for me
To feel like I am close enough to you
You wear white and I’ll wear out the words “I love you”
And you’re beautiful

Now that the wait is over
And love has finally shown her my way

Marry me
Today and every day
Marry me
If I ever get the nerve to say “Hello” in this cafe
Say you will
Mm-hmm
Say you will
Mm-hmm

Promise me
You’ll always be
Happy by my side
I promise to
Sing to you
When all the music dies

And marry me
Today and everyday
Marry me
If I ever get the nerve to say “Hello” in this cafe
Say you will
Mm-hmm
Say you will
Mm-hmm

Marry me
Mm-hmm


۷-“Fallin'”

[Verse 1]
I keep on fallin’
In and out of love
With you
Sometimes I love ya
Sometimes you make me blue
Sometimes I feel good
At times I feel used
Lovin you darlin’
Makes me so confused

I keep on
Fallin’
In and out of love with you
I never loved someone
The way that I love you

[Verse 2]
Oh, oh , I never felt this way
How do you give me so much pleasure
And cause me so much pain
Just when I think
Ive taken more than would a fool
I start fallin’ back in love with you

I keep on
Fallin’
In and out of love with you
I never loved someone
The way that I love you

[Bridge]
Oh baby
I, I, I, I’m fallin’
I, I, I, I’m fallin’
Fall

I keep on
Fallin’
In and out of love with you
I never loved someone
The way that I love you

Im fallin’
In and out of love with you
I never loved someone
The way that I love you

Im fallin’
In and out of love with you
I never loved someone
The way that I love you

What?


۸- timberlake “Mirrors”

[Verse 1]
Aren’t you somethin’ to admire
Cause your shine is somethin’ like a mirror
And I can’t help but notice
You reflect in this heart of mine
If you ever feel alone and
The glare makes me hard to find
Just know that I’m always
Parallel on the other side

[Pre-Hook]
Cause with your hand in my hand and a pocket full of soul
I can tell you there’s no place we couldn’t go
Just put your hand on the past
I’m here tryin’ to pull you through
You just gotta be strong

[Hook 1]
Cause I don’t wanna lose you now
I’m lookin’ right at the other half of me
The biggest scene is set in my heart
There’s a space, but now you’re home
Show me how to fight for now
And I’ll tell you, baby, it was easy
Comin’ back into you once I figured it out
You were right here all along
It’s like you’re my mirror
My mirror staring back at me
I couldn’t get any bigger
With anyone else beside me
And now it’s clear as this promise
That we’re making
Two reflections into one
Cause it’s like you’re my mirror
My mirror staring back at me, staring back at me

[Verse 2]
Aren’t you somethin’, an original
Cause it doesn’t seem really as simple
And I can’t help but stare, cause
I see truth somewhere in your eyes
I can’t ever change without you
You reflect me, I love that about you
And if I could, I
Would look at us all the time

[Pre-Hook]

[Hook]

[Break]
Yesterday is history
Tomorrow’s a mystery
I can see you lookin’ back at me
Keep your eyes on me
Baby, keep your eyes on me

[Hook]

[Hook 2] x10
You are, you are the love of my life

[Verse 3]
Baby, you’re the inspiration for this precious song
And I just wanna see your face light up since you put me on
So now I say goodbye to the old me, it’s already gone
And I can’t wait wait wait wait wait to get you home
Just to let you know, you are

[Hook 2] x8

[Verse 4]
Girl you’re my reflection, all I see is you
My reflection, in everything I do
You’re my reflection and all I see is you
My reflection, in everything I do

[Hook 2] x16


۹-“Never Gonna Be Alone”

[Verse 1]
Time, is going by, so much faster than I,
And I’m starting to regret not spending all of it with you.
Now I’m, wondering why, I’ve kept this bottled inside,
So I’m starting to regret not telling all of this to you.
So if I haven’t yet, I’ve gotta let you know…

[Chorus]
You’re never gonna be alone
From this moment on, if you ever feel like letting go,
I won’t let you fall…
You’re never gonna be alone
I’ll hold you ’til the hurt is gone.

[Verse 2]
And now, as long as I can, I’m holding on with both hands,
‘Cause forever I believe that there’s nothing I could need but you,
So if I haven’t yet, I’ve gotta let you know…

[Chorus]
You’re never gonna be alone
From this moment on, if you ever feel like letting go,
I won’t let you fall.
When all hope is gone, I know that you can carry on.
We’re gonna see the world out,
I’ll hold you ’til the hurt is gone.

[Verse 3]
Oh!
You’ve gotta live every single day,
Like it’s the only one, what if tomorrow never comes?
Don’t let it slip away,
Could be our only one, you know it’s only just begun.
Every single day,
Maybe our only one, what if tomorrow never comes?
Tomorrow never comes…

[Verse 4]
Time, is going by, so much faster than I,
And I’m starting to regret not telling all of this to you.

[Chorus]
You’re never gonna be alone
From this moment on, if you ever feel like letting go,
I won’t let you fall.
When all hope is gone, I know that you can carry on.
We’re gonna see the world out,
I’ll hold you ’til the hurt is gone.

I’m gonna be there always,
I won’t be missing one more day,
I’m gonna be there always,
I won’t be missing one more day.


۱۰- “You’re Beautiful”

My life is brilliant.

My life is brilliant.
My love is pure.
I saw an angel.
Of that I’m sure.
She smiled at me on the subway.
She was with another man.
But I won’t lose no sleep on that,
‘Cause I’ve got a plan.

You’re beautiful. You’re beautiful.
You’re beautiful, it’s true.
I saw your face in a crowded place,
And I don’t know what to do,
‘Cause I’ll never be with you.

Yes, she caught my eye,
As we walked on by.
She could see from my face that I was,
Flying high. [ – video/radio edited version]
Fucking high. [ – CD version]
And I don’t think that I’ll see her again,
But we shared a moment that will last ’til the end.

You’re beautiful. You’re beautiful.
You’re beautiful, it’s true.
I saw your face in a crowded place,
And I don’t know what to do,
‘Cause I’ll never be with you.

You’re beautiful. You’re beautiful.
You’re beautiful, it’s true.
There must be an angel with a smile on her face,
When she thought up that I should be with you.
But it’s time to face the truth,
I will never be with you.

محبوب ترین آهنگ های رقص دونفره در سال ۲۰۱۷

هدیه ویژه تشریفات ژانپیر به عروس دامادهای پاییز و زمستان

از پکیج رایگان فیلم و عکس عروسی تا ورودی ۱۰۰% رایگان باغ های عروسی در غرب و شرق تهران

اگر به دنبال این هستید که یک عروسی مدرن داشته باشید، ما اینجا لیستی از آهنگ های رقص دونفره در سال ۲۰۱۷ که عروس و داماد بیشتر انتخاب کرده اند را گردآوری کرده ایم:

آهنگ های رقص دونفره در سال 2017

۱

Remedy by Adele

Lyrics you’ll love: “Come whatever, I’ll be the shelter that won’t let the rain come through/Your love, it is my truth/And I will always love you”

۲

Hold My Hand by Jess Glynne

Lyrics you’ll love: “Darling, hold my hand/Oh, won’t you hold my hand?/’Cause I don’t wanna walk on my own anymore, won’t you understand?/’Cause I don’t wanna walk alone”

۳

Die a Happy Man by Thomas Rhett

Lyrics you’ll love: “If I never get to see the Northern lights/Or if I never get to see the Eiffel Tower at night/Oh if all I got is your hand in my hand/Baby I could die a happy man”

۴

Cake by the Ocean by DNCE

Lyrics you’ll love: “Talk to me, baby/I’m going blind from this sweet, sweet craving…/I keep on hoping we’ll eat cake by the ocean”

۵

One Call Away by Charlie Puth

Lyrics you’ll love: “I’m only one call away/I’ll be there to save the day/Superman got nothing on me/I’m only one call away”

۶

Always by Chuck Wicks

Lyrics you’ll love: “I need you baby/Call me crazy/When I know yes I know yes I know/This feeling will stay/Always”

۷

Sorry by Justin Bieber

Lyrics you’ll love: “Is it too late now to say sorry?/Yeah, I know that I let you down/Is it too late to say I’m sorry now?”

۸

Stand by You by Rachel Platten

Lyrics you’ll love: ” ‘Cause I’m gonna stand by you/Even if we’re breaking down, we can find a way to break through/Even if we can’t find heaven, I’ll walk through hell with you/Love, you’re not alone, ’cause I’m gonna stand by you”

۹

Over and Over Again by Nathan Sykes featuring Ariana Grande

Lyrics you’ll love: “So don’t ever think I need more/I’ve got the one to live for/No one else will do/Yeah, I’m telling you/Just put your heart in my hands”

۱۰

Can’t Stop The Feeling! by Justin Timberlake

Lyrics you’ll love: “I got this feeling inside my bones/It goes electric, wavey when I turn it on/All through my city, all through my home/We’re flying up, no ceiling, when we in our zone.”

منبع: The Knot

تمام مطالب این وبلاگ متعلق به موسسه تشریفات ژانپیر می باشد. از اینکه حق کپی را رعایت می کنید از شما متشکریم.

۱۰ آهنگ عالی برای رقص پدر و دختر در روز عروسی

هدیه ویژه تشریفات ژانپیر به عروس دامادهای پاییز و زمستان

از پکیج رایگان فیلم و عکس عروسی تا ورودی ۱۰۰% رایگان باغ های عروسی در غرب و شرق تهران

آهنگ رقص دو نفره‌ی پدر و دختر در روز عروسی:

اگر می خواهید یادگاری قشنگی از شب عروسی تون داشته باشید و همینطور به نوعی از زحمات پدر و مادرتون هم تشکر کنید، برید سراغ آلبوم های قدیمی و عکس های بچگی تون و یه ویدئوی قشنگ و خاطره انگیز با آهنگ های زیبایی که اینجا بهتون پیشنهاد میدیم بسازید و شب عروسی تون با پدر و مادرتون برقصید و از استودیو فیلم و عکس تون بخواهید این لحظات زیبا رو برای همیشه در فیلم مراسم عروسی تون ثبت بکنند. اولین آهنگی که براتون آوردیم اسمش هست “ترانه ای برای دخترم” به همراه متن زیبا و پر احساسش … گوش کنید.

۱

نام آهنگ: ترانه ای برای دخترم    A Song For My Daughter
خواننده: Ray Allaire
سبک: Country
سال: ۲۰۱۰

متن این آهنگ زیبا را اینجا ببینید:

Lyrics
Just once upon a yesterday
I held you in my arms
You grew into a little girl
with lovely childhood charms
Now it seems I only turned around
And I see you by his side
Oh, I can’t believe my eyes today
My daughter is a bride
I guess somehow I always knew
This day would soon be here
Still I wonder as I look at you
What became of all the years
And no words could ever quite express
The way I feel inside
Oh, I can’t believe my eyes today
My daughter is a bride
All the laughter and the teardrops
The sunshine and the rain
I would relive every moment, Dear
If I could bring them all back again
But now, my love, the time has come
To send you on your way
So I wish you every happiness
And the blessings of this day
And I hope the love I’ve given you
Will forever be your guide
Oh, I can’t believe my eyes today
My daughter – Oh, I can’t believe my eyes
My daughter – Oh, my angel and my pride
My daughter is a bride

آهنگ دوم اسمش هست “فرشته ی بابا” که به زیبایی عشق تمام نشدنی بین پدر و دختر رو با آهنگ و متن پراحساسش به تصویر کشیده. این آهنگ از بین میلیون ها آهنگ منتخب در یوتیوب در سال ۲۰۱۸ مقام اول در بین آهنگ های رقص دونفره پدر و دختر رو گرفته که میشه گفت از آهنگ هایی هست که باید حتماً جزء لیست آهنگ های عروسی تون باشه. متن این آهنگ زیبا رو هم براتون گذاشتیم. قسمتی از ترجمه ی آهنگ: ” من بهت اجازه میدم که بری ولی هرگز رهات نمیکنم، خاطرات دختربچه ی کوچیکی که من میشناسم مثل سیل توی ذهنم روان میشه .. ” امیدواریم که بشنوید و لذت ببرید .

۲

نام آهنگ: فرشته ی بابا   Daddy’s Angle
خواننده و آهنگساز: Anthony W. Carter

آهنگ رقص دو نفره‌ی پدر و دختر در روز عروسی

 Daddy’s Angel Lyrics
Words and Music: Anthony W. Carter

 

I’m giving you away
But I’m not letting go
The memories, they flood my mind
Of the little girl I know   

Once upon a time
You held my hand so tight
You’d close your eyes and say a prayer
Then I’d kiss your head goodnight  

As we dance I keep our love deep within my heart
And thank God for giving me this angel in my arms…

You’re my little angel
So baby don’t you cry
It’s time to spread your wings and fly
If there’s one thing this father knows
The hardest part is letting go
But you will still always be…
Daddy’s little angel  

It seems like yesterday
Has come and gone so fast
Now my baby’s all grown up
But the memories will last  

It’s hard to say goodbye
When you’ve always been so near
But for now I’ll hold you tight
Like those times that I hold dear  

As we dance I keep our love deep within my heart
And thank God for giving me this angel in my arms…

You’re my little angel
So baby don’t you cry
It’s time to spread your wings and fly
If there’s one thing this father knows
The hardest part is letting go
But you will still always be…
Daddy’s little angel   

When you were young, I used to laugh
At the funny things you’d say
Right now I just can’t help but smile…
On this blessed day

You’re my little angel
So baby don’t you cry
It’s time to spread your wings and fly
If there’s one thing this father knows
The hardest part is letting go
But you will still always be…
Daddy’s little angel   

I’m giving you away, but I’m not letting go…

آهنگ رقص دو نفره‌ی پدر و دختر در روز عروسی

۳

نام آهنگ: I Loved Her First
خواننده: HeartLAnd
سال تولید: ۲۰۰۶
سبک:  country
متن آهنگ:

Heartland Lyrics
“I Loved Her First”

Look at the two of you dancing that way
Lost in the moment and each other’s face
So much in love you’re alone in this place
Like there’s nobody else in the world
I was enough for her not long ago
I was her number one
She told me so
And she still means the world to me
Just so you know
So be careful when you hold my girl
Time changes everything
Life must go on
And I’m not gonna stand in your way

But I loved her first and I held her first
And a place in my heart will always be hers
From the first breath she breathed
When she first smiled at me
I knew the love of a father runs deep
And I prayed that she’d find you someday
But it’s still hard to give her away
I loved her first

How could that beautiful woman with you
Be the same freckle-faced kid that I knew
The one that I read all those fairy tales to?
And tucked into bed all those nights?
And I knew the first time I saw you with her
It was only a matter of time

But I loved her first and I held her first
And a place in my heart will always be hers
From the first breath she breathed
When she first smiled at me
I knew the love of a father runs deep
And I prayed that she’d find you someday
But it’s still hard to give her away
I loved her first

From the first breath she breathed
When she first smiled at me
I knew the love of a father runs deep
Someday you might know what I’m going through
When a miracle smiles up at you
I loved her first

آهنگ رقص دو نفره‌ی پدر و دختر در روز عروسی

۴

نام آهنگ: The Way You Look Tonight
خواننده:  Frank Sinatra
سال تولید: ۱۹۳۶
سبک:  pop
متن آهنگ:

Lyrics
Some day, when I’m awfully low
When the world is cold
I will feel a glow just thinking of you
And the way you look tonight

Yes, you’re lovely, with your smile so warm
And your cheeks so soft
There is nothing for me, but to love you
And the way you look tonight

With each word, your tenderness grows
Tearing my fear apart
And that laugh wrinkles your nose
Touches my foolish heart

Lovely, Never, never change
Keep that breathless charm
Won’t you please arrange it? Cause I love you
Just the way you look tonight

[Instrumental]

And that laugh that wrinkles your nose
It touches my foolish heart

Lovely, Don’t you ever change
Keep that breathless charm
Won’t you please arrange it? Cause I love you
A-just the way you look tonight

Mm-Mm, Mm-Mm
Just the way you look tonightI loved her first

۱۰ آهنگ عالی برای رقص پدر و دختر در روز عروسی

۵

نام آهنگ: Walk With You
خواننده:  Edwin McCain
سال تولید: ۲۰۰۹
سبک:  pop
متن آهنگ:

Lyrics of Edwin McCain — Walk With You

I’ll take this slow sweet walk with you
You’ll let go of my hand to say I do
And he will discover just how blessed a life can be
I know ’cause all those years ago someone handed you to me

Every step that we take brings back the memories
Winter snows and horse shows and dancing on the beach
I can’t help thinking that I’m the lucky one
You’re still my baby daughter, and now I’ve gained a son

I’ll take this slow sweet walk with you
You’ll let go of my hand to say I do
And he will discover just how blessed a life can be
I know ’cause all those years ago your mom handed you to me

Don’t miss a chance to put each other first
image:

Now that you’ve vowed for better or for worse
And don’t let the beauty of this life pass you by
In the times of trouble you’ll stand side by side

I’ll take this slow sweet walk with you
You’ll let go of my hand to say I do
Picture a slow sweet walk yet to be
And you’ll take my hand, say daddy come see

Then you’ll know what it feels like
You won’t believe what it feels like
Then you’ll know what it felt like when she handed you to me
She handed you to me

۱۰ آهنگ عالی برای رقص پدر و دختر در روز عروسی

۶

نام آهنگ:  You’re Gonna Live Forever in Me
خواننده:  John Mayer
سال تولید: ۲۰۱۷
سبک:  rock
متن آهنگ:

Lyrics of You’re Gonna Live Forever in Me

A great big bang and dinosaurs
Fiery raining meteors
It all ends unfortunately

But you’re gonna live forever in me
I’ll guarantee, just wait and see

Parts of me were made by you
And planets keep their distance too
The moon’s got a grip on the sea

And you’re gonna live forever in me
I guarantee, it’s your destiny

Life is full of sweet mistakes
And love’s an honest one to make
Time leaves no fruit on the tree

But you’re gonna live forever in me
I guarantee, it’s just meant to be

And when the pastor asks the pews
For reasons he can’t marry you
I’ll keep my word and my seat

But you’re gonna live forever in me
I’ll guarantee, just wait and see

۷

نام آهنگ:  Dream Away
خواننده: Frank Sinatra
سال تولید: ۱۹۷۳
سبک:  pop
متن آهنگ:

Lyrics of Dream Away by Frank Sinatra
Dream away, child; let your dreams run wild
Or a lifetime of worries might claim you.
Dream away, child; let your dreams run wild
Or the years and the tears shed might claim you.

For the last time we have tasted
love’s sweet tears by the fire’s glow.
If our hearts are strong there’ll be
no long good-byes when it’s time to go.
But the strongest torch is sometimes broken
As the deepest vows aren’t always spoken,
And the greatest wounds, we hide inside ourselves
Where they never show.

Dream away, child, let your dreams run wild.
Or a lifetime of worries might claim you.
Dream away, child; let your dreams run wild
Or the years and the tears shed might claim you.

When the Winter weds the Northern Wind
The child they bear is snow.
And the branches bow like worried bridesmaids
But the trees will grow.
Sun and Earth in time will come together,
God will give us back our summer weather,
But the mem’ries of that first sweet
Taste of love pass away so slow.

Dream away, child; let your dreams run wild
Or a lifetime of worries might claim you.
Dream away, child; let your dreams run wild
Or the years and the tears shed might claim you.

When there’s no room left to live inside ourselves
Do we dream away.

۱۰ آهنگ عالی برای رقص پدر و دختر در روز عروسی

۸

نام آهنگ:  “Stealing Cinderella”
خواننده: Chuck Wicks
سال تولید: ۲۰۰۸
سبک:  country

Lyrics of Stealing Cinderella by Chuck Wicks

I came to see her daddy for sit down man to man
It wasn’t any secret I’d be asking for her hand
I guess that’s why he left me waiting in the living room by myself
With at least a dozen pictures of her sitting on a shelf

She was playing Cinderella
She was riding her first bike
Bouncing on the bed and looking for a pillow fight
Running through the sprinkler with a big popsicle grin
Dancing with her dad, looking up at him
In her eyes I’m Prince Charming
But to him I’m just some fella
Riding in and stealing Cinderella

I leaned in towards those pictures to get a better look at one
When I heard a voice behind me say “Now, ain’t she something, son?”
I said “Yes, she quite a woman”
And he just stared at me
Then I realized that in his eyes she would always be

Playing Cinderella
Riding her first bike
Bouncing on the bed and looking for a pillow fight
Running through the sprinkler with a big popsicle grin
Dancing with her dad, looking up at him
In her eyes I’m Prince Charming
But to him I’m just some fella
Riding in and stealing Cinderella

He slapped me on the shoulder
Then he called her in the room
When she threw her arms around him
That’s when I could see it too

She was playing Cinderella
Riding her first bike
Bouncing on the bed and looking for a pillow fight
Running through the sprinkler with a big popsicle grin
Dancing with her dad, looking up at him
If he gives me a hard time
I can’t blame the fella
I’m the one who’s stealing Cinderella”

۱۰ آهنگ عالی برای رقص پدر و دختر در روز عروسی

۹

نام آهنگ: Close to you
خواننده: Carpenters
سال تولید: ۱۹۷۰
سبک:  pop

Lyrics of Close to You by Carpenters

Why do birds suddenly appear
Every time you are near?
Just like me, they long to be
Close to you

Why do stars fall down from the sky
Every time you walk by?
Just like me, they long to be
Close to you

On the day that you were born the angels got together
And decided to create a dream come true
So they sprinkled moon dust in your hair of gold and starlight in your eyes of blue

That is why all the girls in town
Follow you all around
Just like me, they long to be
Close to you

On the day that you were born the angels got together
And decided to create a dream come true
So they sprinkled moon dust in your hair of gold and starlight in your eyes of blue

That is why all the girls in town
Follow you all around
Just like me, they long to be
Close to you

Just like me, they long to be
Close to you

Wa, close to you
Wa, close to you
Ha, close to you
La, close to you

۱۰ آهنگ عالی برای رقص پدر و دختر در روز عروسی

۱۰

نام آهنگ: Wind Beneath My Wings
خواننده:  Bette Midler
سال تولید: ۱۹۸۸
موسیقی فیلم :  beaches
جایزه:  Grammy Award for Record of the Year

Lyrics of Wind Beneath My Wings by Bette Midler

Ohhhh, oh, oh, oh, ohhh.
It must have been cold there in my shadow,
To never have sunlight on your face.
You were content to let me shine, that’s your way.
You always walked a step behind.

So I was the one with all the glory,
While you were the one with all the strength.
A beautiful face without a name for so long.
A beautiful smile to hide the pain.

Did you ever know that you’re my hero,
And everything I would like to be?
I can fly higher than an eagle,
For you are the wind beneath my wings.

It might have appeared to go unnoticed,
But I’ve got it all here in my heart.
I want you to know I know the truth, of course I know it.
I would be nothing without you.

Did you ever know that you’re my hero?
You’re everything I wish I could be.
I could fly higher than an eagle,
For you are the wind beneath my wings.

Did I ever tell you you’re my hero?
You’re everything, everything I wish I could be.
Oh, and I, I could fly higher than an eagle,
For you are the wind beneath my wings,
’cause you are the wind beneath my wings.

Oh, the wind beneath my wings.
You, you, you, you are the wind beneath my wings.
Fly, fly, fly away. You let me fly so high.
Oh, you, you, you, the wind beneath my wings.
Oh, you, you, you, the wind beneath my wings.

Fly, fly, fly high against the sky,
So high I almost touch the sky.
Thank you, thank you,
Thank God for you, the wind beneath my wings.

تمام مطالب این وبلاگ متعلق به تشریفات مجالس ژانپیر می باشد، از اینکه حق کپی را رعایت می فرمایید از شما متشکریم.

منابع: LoveStoriesTV , MusicaVolute , TcarterMusic

رقص دو نفره عروس و داماد

۵۰ آهنگ منتخب کلاسیک برای رقص دو نفره عروس و داماد

هدیه ویژه تشریفات ژانپیر به عروس دامادهای پاییز و زمستان

از پکیج رایگان فیلم و عکس عروسی تا ورودی ۱۰۰% رایگان باغ های عروسی در غرب و شرق تهران


۵۰ آهنگ منتخب کلاسیک برای رقص دو نفره عروس و داماد

به دنبال انتخاب یک آهنگ رمانتیک و فوق العاده برای رقص روز مراسم عروسیتون هستید؟ مطمئناً این آهنگ باید بدون اشتباه انتخاب بشه تا برای همیشه حس خاص اون لحظه رو براتون تداعی کنه. ما اینجا ۵۰ آهنگ منتخب کلاسیک برای رقص دو نفره عروس و داماد از بهترین آهنگ های رمانتیک انگلیسی براتون انتخاب کردیم، از کلاسیک ترین تا مدرن ترینشون. امیدواریم بتونید از بین این آهنگ ها مناسبترینش رو برای خودتون انتخاب کنید. 

به امید بهترین ها در بهترین شب زندگی تان…

[/av_two_third]

رقص دو نفره عروس و داماد

Amazed, Lonestar

Lyrics You’ll Love: “I don’t know how you do what you do/I’m so in love with you/It just keeps getting better


As, Stevie Wonder

Lyrics You’ll Love: “As around the sun the earth knows she’s revolving/And the rosebuds know to bloom in early May/Just as hate knows love’s the cure/You can rest your mind assure/That I’ll be loving you always


برای گوش دادن و دانلود این آهنگ در سایت اصلی باید فیلترشکن تون رو روشن کنید !!


(As Time Goes By, Dooley Wilson (from Casablanca

Lyrics you’ll love: “And when two lovers woo/They still say, ‘I love you.’/On that you can rely/No matter what the future brings/As time goes by.


برای گوش دادن و دانلود این آهنگ در سایت اصلی باید فیلترشکن تون رو روشن کنید !!


(A Thousand Years, Christina Perri (from Twilight: Breaking Dawn

Lyrics you’ll love: “Darling, don’t be afraid/I have loved you/For a thousand years/I’ll love you for a thousand more


برای گوش دادن و دانلود این آهنگ در سایت اصلی باید فیلترشکن تون رو روشن کنید !!


At Last, Etta James

Lyrics you’ll love: “And here we are in heaven/for you are mine/at last


برای گوش دادن و دانلود این آهنگ در سایت اصلی باید فیلترشکن تون رو روشن کنید !!


Better Together, Jack Johnson

Lyrics you’ll love: “It’s not always easy and/Sometimes life can be deceiving/I’ll tell you one thing, it’s always better when we’re together


برای گوش دادن و دانلود این آهنگ در سایت اصلی باید فیلترشکن تون رو روشن کنید !!


By Your Side, Sade

Lyrics you’ll love: “When you’re on the outside baby and you can’t get in/I will show you you’re so much better than you know


برای گوش دادن و دانلود این آهنگ در سایت اصلی باید فیلترشکن تون رو روشن کنید یا از مرورگر اپرا استفاده کنید !!


Can’t Help Falling In Love, Elvis Presley

Lyrics you’ll love: “Like a river flows surely to the sea/Darling so it goes/some things are meant to be


برای گوش دادن و دانلود این آهنگ در سایت اصلی باید فیلترشکن تون رو روشن کنید یا از مرورگر اپرا استفاده کنید !!



Can’t Take My Eyes Off of You, Frankie Valli or Lauryn Hill

Lyrics you’ll love: “I love you baby and if it it’s quite all right/I need you baby to warm the lonely nights/I love you baby, trust in me when I say


برای گوش دادن و دانلود این آهنگ در سایت اصلی باید فیلترشکن تون رو روشن کنید یا از مرورگر اپرا استفاده کنید !!


Come Rain or Come Shine, Ray Charles

Lyrics you’ll love: “I’m gonna love you, like nobody’s loved you/Come rain or come shine


برای گوش دادن و دانلود این آهنگ در سایت اصلی باید فیلترشکن تون رو روشن کنید یا از مرورگر اپرا استفاده کنید !!


Crazy Love, Van Morrison

Lyrics you’ll love: “I can hear her heart beat for a thousand miles/And the heavens open every time she smiles


برای گوش دادن و دانلود این آهنگ در سایت اصلی باید فیلترشکن تون رو روشن کنید یا از مرورگر اپرا استفاده کنید !!


Everything, Michael Bublé

Lyrics you’ll love: “And in this crazy life, and through these crazy times/It’s you, it’s you, you make me sing/You’re every line, you’re every word, you’re everything


برای گوش دادن و دانلود این آهنگ در سایت اصلی باید فیلترشکن تون رو روشن کنید یا از مرورگر اپرا استفاده کنید !!


First Day of My Life, Bright Eyes

Lyrics you’ll love: “Yours is the first face that I saw/I think I was blind before I met you/Now I don’t know where I am/ I don’t know where I’ve been/But I know where I want to go


برای گوش دادن و دانلود این آهنگ در سایت اصلی باید فیلترشکن تون رو روشن کنید یا از مرورگر اپرا استفاده کنید !!


Fly Me to the Moon, Frank Sinatra

Lyrics you’ll love: “Fill my heart with song/Let me sing forever more/You are all I long for/All I worship and adore


برای گوش دادن و دانلود این آهنگ در سایت اصلی باید فیلترشکن تون رو روشن کنید یا از مرورگر اپرا استفاده کنید !!


Grow Old With Me, Mary Chapin Carpenter

Lyrics you’ll love: “Grow old along with me/Whatever fate decrees/We will see it through”


برای گوش دادن و دانلود این آهنگ در سایت اصلی باید فیلترشکن تون رو روشن کنید یا از مرورگر اپرا استفاده کنید !!


Here and Now, Luther Vandross

Lyrics you’ll love: “When I look in your eyes, there I’ll see/All that a love should really be/And I need you more and more each day


How Sweet It Is (to Be Loved by You), James Taylor

Lyrics you’ll love: “With sweet love and devotion, deeply touching my emotion/I want to stop and thank you baby


If I Ain’t Got You, Alicia Keys featuring Usher

lyrics you’ll love: “Some people want diamond rings/Some just want everything/But everything means nothing/If I ain’t got you


In My Life, The Beatles

Lyrics you’ll love: “Though I know I’ll never lose affection/for people and things that went before/I know I’ll often stop and think about them/In my life I love you more


I Only Have Eyes for You, The Flamingos

Lyrics you’ll love: “Are the stars out tonight?/I don’t know if it’s cloudy or bright/I only have eyes for you, dear


(It Had to Be You, Dooley Wilson (from Casablanca

Lyrics you’ll love: “And it had to be you, it just had to be you/It had to be you


I Will, The Beatles

Lyrics you’ll love: “Love you forever and forever/Love you with all my heart/Love you whenever we’re together/Love you when we’re apart


I Won’t Give Up, Jason Mraz

Lyrics you’ll love: “I won’t give up on us/Even if the skies get rough/I’m giving you all my love/I’m still looking up


Just the Way You Are, Billy Joel

Lyrics you’ll love: “I said I love you and that’s forever/And this I promise from my heart/I couldn’t love you any better/I love you just the way you are


(La Vie en Rose, Edith Piaf (French), Louis Armstrong (English

Lyrics you’ll love: “And when you speak angels sing from above/Everyday words seem/To turn into love songs



Let’s Stay Together, Al Green

Lyrics you’ll love: “Let’s stay together/Love you whether, whether/Times are good or bad, happy or sad


L-O-V-E, Nat King Cole

Lyrics you’ll love: “Love is all that I can give to you/Love is more than just a game for two/Two in love can make it


Lucky, Colbie Caillat and Jason Mraz

Lyrics you’ll love: “Lucky I’m in love with my best friend/Lucky to have been where I have been/Lucky to be coming home again


Make You Feel My Love, Adele

Lyrics you’ll love: “Nothing that I wouldn’t do/Go to the ends of the Earth for you/To make you feel my love


Marry Me, Train

Lyrics you’ll love: “Together can never be close enough for me/To feel like I am close enough to you/You wear white and I’ll wear out the words, ‘I love you’


Maybe I’m Amazed, Paul McCartney

Lyrics you’ll love: “Maybe I’m amazed at the way you help me sing my song,/Right me when I’m wrong/Maybe I’m amazed at the way I really need you.


Our Love Is Here to Stay, Billie Holiday

Lyrics you’ll love: “It’s very clear/Our love is here to stay/Not for a year/But ever and a day


Sparks, Coldplay

Lyrics you’ll love: “But I promise you this/I’ll always look out for you/That’s what I’ll do


Stand by Me, Ben E. King

Lyrics you’ll love: “No I won’t be afraid/Oh, I won’t be afraid/Just as long as you stand, stand by me


Steady As We Go, Dave Matthews Band

Lyrics you’ll love: “In the darkest times/You shine on me/You set me free/And keep me steady as we go


Such Great Heights, The Postal Service or Iron and Wine

Lyrics you’ll love: “And I have to speculate/That God himself did make us/Into corresponding shapes/Like puzzle pieces from the clay


That’s How Strong My Love Is, Otis Redding

Lyrics you’ll love: “I’ll be the rainbow after the tears are gone/Wrap you in my colors and keep you warm/That’s how strong my love is


That‘s Where It’s At, Sam Cooke

Lyrics you’ll love: “Lights turned way down low/Music soft and slow/With someone you love so/That’s where it’s at, yeah


The Best Is Yet to Come, Frank Sinatra

Lyrics you’ll love: “Come the day you’re mine/I’m gonna teach you to fly/We’ve only tasted the wine/We’re gonna drain the cup dry


The Luckiest, Ben Folds

Lyrics you’ll love: “And where was I before the day/That I first saw your lovely face?/Now I see it every day/And I know/That I am/I am/I am/The luckiest


Then, Brad Paisley

Lyrics you’ll love: “Now you’re my whole life/Now you’re my whole world/I just can’t believe/The way I feel about you girl/Like a river meets the sea/Stronger than it’s ever been


Unforgettable, Nat King Cole

Lyrics you’ll love: “That’s why, darling, it’s incredible/That someone so unforgettable/Thinks that I am/unforgettable too


Up Where We Belong, Joe Cocker and Jennifer Warnes

Lyrics you’ll love: “Love lifts us up where we belong/Where the eagles cry on a mountain high


We’ve Only Just Begun, The Carpenters

Lyrics you’ll love: “And when the evening comes we smile,/So much life ahead/We’ll find a place where there’s room to grow/And yes, we’ve just begun


Wild Horses, The Rolling Stones

Lyrics you’ll love: “No sweeping exits or offstage lines/Could make me feel bitter or treat you unkind/Wild horses couldn’t drag me away


Wonderwall, Oasis

Lyrics you’ll love: “I said maybe/You’re gonna be the one that saves me/And after all/You’re my wonderwall


You Are the Best Thing, Ray LaMontagne

Lyrics you’ll love: “The way you move me, it’s crazy/It’s like you see right through me/And make it easier/Believe me, you don’t even have to try


You Are So Beautiful, Joe Cocker

Lyrics you’ll love: “You’re everything I hoped for/You’re everything I need/You are so beautiful to me


Your Song, Elton John

Lyrics you’ll love: “I hope you don’t mind that I put down in words/How wonderful life is while you’re in the world


You’re My Best Friend, Queen

Lyrics you’ll love: “You’re the best friend that I ever had/I’ve been with you such a long time/You’re my sunshine/And I want you to know